شلوار زنانه

  • ۰
  • ۰

شما یک مدل لباس نیستید
فقط 5 درصد جمعیت زنان و مردان، اندامی شبیه به مدل های لباس دارند. پس بیشتر ما در لباس هایی که می پوشیم شبیه آن کسی نیستیم که عکسش را پوشیده در لباس دلخواهمان می بینیم. باید واقعیت را قبول کنیم که اگر شلواری کاملا اندازه اندام ماست اما دقیقا شبیه مانکن یا مدل لباس نیست در هر صورت شلوار مناسبی است و می توانیم آن را بخریم.

یادتان باشد اینکه یک لباس در بدن فردی خوب باشد یا نه ربطی به سایز اندام او ندارد. بنابراین سعی نکنید مثلا شلوار کوچکتر از سایز خودتان بپوشید، بلکه اندامتان کوچکتر و جمع و جور شود.
سایزها با هم فرق دارند
در صنعت مد لباس هیچ استاندارد و معیاری برای سایز و اندازه لباس وجود ندارد و به همین دلیل است که ممکن است شما لباس هایی در اندازه های بسیار متفاوت داشته باشید که همه شان برایتان مناسب باشد. گاهی یک شلوار سایز 36 برایتان مناسب است و گاهی هم شلوار سایز 38. ممکن است یک بلوز سایز کوچک اندازه باشد ولی در فروشگاه دیگری بلوز سایز متوسط اندازه باشد.
اندازه شما چیست؟
خیلی وقت ها شلوارها مثل کفش ها هستند. ممکن است کسی بگوید یک جفت کفش خاص اندازه شماست در حالی که راه رفتن با آن برایتان خیلی سخت است. هر برند کفشی قالب خاص و ویژه ای دارد که سایزهای کفش را بر اساس آن تولید می کند. شلوار هم همین طور است. سایزهای مختلف یک نوع شلوار فقط بر اساس بزرگ و کوچکی قالب آن است.
چاقی در کدام قسمت است؟
مردها معمولا در این زمینه بسیار راحت هستند، چون فقط کافی است شلوار با کمر و قد متناسب باشد. اما برای خانم ها کاملا متفاوت است. شما موقع انتخاب شلوار بجز قد و کمر باید به پهنای پایین تنه نیز توجه کنید. در انتخاب شلوار باید به پهنای ران یا باسن توجه کنید.
مشکل از شما نیست
آخرین نکته ای که با شما در میان می گذارم در مورد قضاوت شما درباره بدنتان است. اگر لباسی موقع پرو مناسب شما نیست، کوچک است و انتظارتان را برآورده نمی کند نباید از اندام تان ایراد بگیرید. شما اصلا مجبور نیستید بدنتان را به خاطر یک یا چند لباس متهم کنید. اینکه لباس های مد روز اندازه شما نیست باعث شرمندگی طراح مد است نه کسی که می خواهد آن را بپوشد.

  • ۹۹/۰۱/۱۲
  • جاوید سلمان

شلوار

شلوار زنانه

شلوار مناسب